भुगोलपार्कको फलामे बारबाट चिहाएका ति क्षणहरु……


तिहारको भाईटिकाको दिन थियो, आफ्ना दिदी बहिनीहरु नभएका कारण केही बर्षयता तिहारमा टिका लगाउने क्रम टुटेकोले काठमाण्डौका सडकमा बरालिँदै थिएँ । सुरुमा रानी पोखरीतिर हुँईक्याएको मनले फेरी के सोच्यो कुन्नी अनायसै पाईलाहरु नयाँ सडकतिर हुत्तिए । नयाँ सडक तुलनात्मक रुपमा अघिपछि भन्दा सुनसान थियो । लगत्तै मनमा आयो बसन्तपुरतिर जाने । पाईलाहरु त्यतै सोझिए ।
बसन्तपुर पुग्नुअघि मेरो आँखा नयाँसडक पिपलबोट नजिकैको भूगोलपार्कमा पुगे । भूगोलपार्कमा तिहारको दिन के थियो र त्यस्तो जसमा म हेरेको हेर्‍यै हुन पुगेँ हुँला त ! हुन त यो काठमाण्डौ शहरका सडकलाई पैतालाले नापिरहेका म जस्ता हजारौँ नेपालीहका निम्ति नयाँ दृश्य पनि हैन । नयाँ र पुराना बसपार्कदेखि रत्नपार्क, भुगोलपार्क, भृकुटीमण्डप हुँदै सडकका सबै भागहरुमा देखिईरहने दृश्य हो ।_MG_7633
दृश्यलाई कैद गर्न क्यामेरा उचालेँ । उताबाट त्यसले खाउँलाझैँ गरेर हेरी अनि ढुँगो उचाली । मैले क्यामेरा लुकाएँ । लगत्तै म नयाँ सडकको शालिक चोकतर्फ अर्थात जुद्द बारुण यन्त्रको भित्तातिर पुगेँ र अर्को लेन्स फेरेर क्यामेरा सोझ्याँए । मैले मात्र उसको गतिविधि नियालिरहेको छु भनेको त उसले पनि मेरो गतिविधि नियालिरहेकी रैछ । सायद यस अघि उसलाई धेरै क्यामेराका काला अनि लामा लेन्सहरुले खेदेको हुनुपर्छ-त्यसैगरी झस्किईरहेकी थिई उ । अब भने मैले क्यामेरालाई साँच्चिकै बिश्राम दिने बिचार गरेँ । बरु उसका गतिविधिलाई नियाल्ने कोशिष गरेँ ।

_MG_7635

…………………………………………………………….

नाम थाहा छैन उसको मलाई । आफ्नै साथी-सहकर्मीको थाहा भएको नाम त बिर्सिईन्छ भने सडकमा देखिएकी त्यो किशोरीको नाम झन् कसरी थाहा होस् र ! उमेरले सायद १४-१५ बर्षकी जति हुँदि हो ! उसको शरिरको संरचना हेर्दा त्यस्तै लाग्थ्यो । जिउमा टम्म मिलेको कालो स्कर्ट लगाएकी थिई, वर्ण पनि निकै गोरो तर धुलोमैलो र फोहोरको बास भएर हुनुपर्छ ति गोरा अनि सुडौल शरिरलाई कालो र तल्पतिएको फोहोरले ढाक्ने कोशिष गरिरहेको थियो ।
उ मस्त थिई-सायद डेन्ड्राईडको नशामा । किनभने उसको मुखमा जोत्न लागेको गोरुको मुख मुखेला लगाएझैँ सेतो प्लाष्टिक हरदम टाँसिईरहेको थियो । उ भूगोल पार्कको फलामे बारभित्र जेलकै कैदी झैँ घरी यता कुद्थी घरी उता कुद्थी । छिनमै आकाशमा हेरेर मुस्कुराउँथी । सडकमा भाईटिका लगाएका दाईभाईहरु र दाईभाईलाई कोशेली पुर्‍याउन हिँडेका दिदीबैनीहरु आफ्नै सुरमा हिँडिरहेका थिए । न उसलाई ति दिदीबैनी दाजुभाईहरुको चासो थियो न सडकमा हिनेकाहरुलाई उसको गतिविधितिर चासो थियो ।_MG_7641
उसको स्वच्छन्दतामा एकै छिनमा ब्रेक लाग्यो । उ भन्दा ४-५ बर्षजति उमेर खाएका दुईजना ठिटाहरु भूगोल पार्कको रंगमञ्चमा देखा परे । उसलाई अघिपछिबाट घेरे । उ रोकिई । उनीहरुले दुईहातले समातेर ‘यति यति पानी….गंगेरानी’ खेल्न लागेझैँ उसलाई मानव साँङ्लोले घेरे । उ फूत्किन खोजी । प्रयास असफल भयो । केटाहरुले उसलाई घिसार्दै कुनातिर लगे । कुनामा लगेर उसलाई पल्टाउँदै एउटा केटो उसको भुँडीमाथि बस्यो अर्कोले हात समात्यो । कसोकसो यसपाली भने उ फूत्किई तर अस्थायी समयका लागि । फेरी केटाहरुले घेरिहाले । ति केटाहरुले उसलाई छुन कतै बाँकी राखेनन्- मान्छेका अँगहरुको नाम मैले भनिरहन परोईन । मलाई अत्यास लाग्यो, म गोरखापत्र संस्थान छिर्ने भागतिरबाट उनीहरुलाई भगाउन त्यता गएँ । एउटा केटो जुरुक्क उठेर मलाई ईट्टाले हिर्कायो । संयोग भनुँ-मलाई त्यसले छोएन । फेरी क्षणभरका लागि उसले मुक्ति पाई ।
यो कुनै रातको दृश्य थिएन र मैले सडक बत्तीको सहारामा देखिरहेको दृश्य पनि थिएन । दिउसोको दुई बजेको हुँदो हो र राजधानीको सबैभन्दा ब्यस्त नयाँ सडकको भूगोल पार्क भित्रको दृश्य थियो यो ।
यि तिनजना सडक बालवालिका भनेर चिनाईने मानव प्राणीहरुको यो अत्यासलाग्दो दृश्य हेर्दाहेर्दै भुगोलपार्कको रंगमञ्चमा फेरी १४-१५ बर्षका ४-५ जना केटाहरु र त्यत्तिकै संख्यामा केटीहरु आईपुगे । अघिसम्मको यो गतिविधिमा थोरै परिवर्तन आयो । अब उनीहरु सामुहिक मनोरञ्जनमा जुट्न थाले । नयाँ आएकाहरुले लुगा पनि नयाँ नै लगाएका थिए, सायद उनीहरुलाई आज तिहार हो भन्ने पक्कै थाहा थियो । अँझ कसैकसैले त मेकअप पनि गरेका थिए । उनीहरु अँकमाल गर्न थाले, केटाहरु थपडी बजाउन र केटीहरु नाच्न थाले । सबै नशामा झुमेका थिए सायद किनभने कसैको पनि हातबाट डेन्ड्राईडको प्लाष्टिक छुटेको थिएन ।

IMG_7642
उनीहरुको गतिविधि यति उदेकलाग्दो थियो कि त्यो गतिविधि हेर्न बिस्तारै मानिसहरु भूगोलपार्कको फलामेबारमा झुम्मिन थाले ।
…………………………………………………….
एक अध्ययनका अनुसार नेपालमा पाँच हजार यस्ता बालबालिकाहरु छन्, जसको दैनिकी सडकमै बित्ने गर्छ र बर्षेनी चार सयको संख्यामा उनीहरु थपिँदै जान्छन् । यसरी सडकमा आउने बालबालिकाहरु खासगरी ३ देखि ६ बर्षको उमेर समुहका रहेको पनि सो अध्ययनले देखाएको छ ।
सडक बालबालिकाहरुका थुप्रै समस्या होलान् तर मैले त्यसदिन भूगोल पार्कमा सडक बालकहरुको भन्दा थप समस्या बालिकाहरुको देखेँ । सडकमा आफूसंगै हुर्किएका केटाहरुबाट हुने हिंसा खासगरी यौन हिंसा र दुर्ब्यवहारको । दिनको उज्यालोमै सहरको सबैभन्दा ब्यस्त त्यस स्थानमा देखिएको दृश्यले मेरो मथिँगलमा उब्जाएको प्रश्न हो यो-रातमा कति सडक बालिकाहरु यस्तो हिंसाबाट प्रताडित् हुँदा हुन् !
Email : Plamichhane98@gmail.com
Twitter : @baabajee

About baabajee

just human
This entry was posted in Article and tagged , , . Bookmark the permalink.

भुगोलपार्कको फलामे बारबाट चिहाएका ति क्षणहरु…… का 2 वटा प्रतिक्रियाहरु

  1. ashok tiwari भन्नुहुन्छ:

    गिध्दै गिग्दको शहर हो यो ।। छेदबिच्छेद हुने गरी लुछ्नु त गिद्दको बिशेषता नै हो नि

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )